pátek 21. srpna 2015

Sweden

V polovině prázdnin jsem byla ve Švédsku a abych pravdu řekla, líbí se mi tam čím dál tím víc. Minulý rok jsem byla jenom ve Stockholmu, ale letos jsme si udělali výlet autem do Göthenburgu. Tam jsme celý den strávili v Lisabergu, jednom z nejlepších míst, kde jsem byla, ale jestli se bojíte výšek, tak moc nedoporučuji. Po cestě zpátky jsme se stavili v malém městečku Gränna, odkuď pochází červeno bílá lízátka ve tvary tyček (polkagris), každý je určitě zná nebo aspoň někdy viděl ve filmu, ale málokdo ví, že jsou ze Švédska. 
Poslední den jsme jeli na vodním skůtru se sestrou a jejím kamarádem na ostrov Tynningö. Ten den bylo krásně. Bohužel nebylo teplo na koupání, ale stejně jsme si to skvěle užili.
Potkala jsem plno nových super lidí, snědla plno úžasnýho jídla a viděla plno nádherných míst.
Už se nemůžu dočkat až se znovu vrátím.










Lisaberg 









Gränna







Stockholm








Nejkrásnější a nejroztomilejší ostrov Tynningö




1 komentář: